light έκδοση linux

rouvas at mm.di.uoa.gr rouvas at mm.di.uoa.gr
Sun Feb 19 18:45:28 EET 2012

Christos Ricudis wrote:

> ξεχνα το, εκτος αν με το "file manager" εννοεις shell commands και με το
> "text editor" εννοεις τον vi.

Όχι μην το ξεχνάς.
Βάλε Slackware με FVWM ή XFCE.
Για file manager και στις δυο περιπτώσεις θα έχεις τον thunar και για text
editor ούτως ή αλλιώς δεν υπάρχει καλύτερος από τον vi. Αν, όμως, δεν
ανήκεις στην κατηγορία των "real programmers", μπορείς να έχεις τον
mousepad (με λίγα γραφικά μπιχλιμπίδια), αλλιώς μπορείς σε text mode να
έχεις έναν εκ των mcedit, pico, nano, joe. Αυτά στην default εγκατάσταση
του Slackware.

-Stathis