Re: light έκδοση linux

Giorgos Theofanous gtheofanous at gmail.com
Fri Feb 17 20:03:20 EET 2012

Ευχαριστώ,

θα μελετήσω τα links του Thomas Venieris αφού κύριος λόγος είναι το ltsp
(όπως είπα το bios του δεν υποστηρίζει pxe)

απλά αν μου έβγαινε να έχω το μηχάνημα να δουλεύει και ως stand alone
επιλογή (file manager + text editor) με κάτι ελαφρύ θα ήταν καλή λύση.

μια άλλη λύση που σκέφτηκα είναι ubuntu cli αν το σηκώνει.

Στις 17 Φεβρουαρίου 2012 7:41 μ.μ., ο χρήστης Haris Alatas
<haris at crack.gr>έγραψε:

*Giorgos*