Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Mon Dec 17 16:05:02 EET 2012

2012/12/17 Stefanos Kouzof <kouzof at gmail.com>:
> O sxoliasmos einai o,ti eixe eipothei apo osous symmeteixan. Ego apla
> mazepsa oti eixe eipothei. Sto xeri tous einai na apofasisoun ti tha kanoun.
> Episis, pouthena den anefera oti ta sxolia ayta einai gnomi tis koinotitas,
> kai fysika ennoeitai oti den einai.
> Apo tin alli, i diabouleusi einai ..astrapiaia, kai opoios prolabei na
> steilei apopseis na meinoun katagegramenes, prolabe.
> To mi xeiron beltiston. Tin epomeni fora, pio organomena. Eykaireies tha
> exoume.

Βασικά η ουσιαστική διαβούλευση για το συγκεκριμένο έργο θα γίνει
σήμερα στις 18.00 (σε 2 ώρες δηλαδή) στο ΕΚΔΔΑ
(www.ekdd.gr, Πειραιώς 211, 177 78 - Ταύρος).

Αυτό δεν είναι "εσωτερική πληροφόρηση" ή κάτι τέτοιο, βγήκε σχετική
ανακοίνωση στην open-source at ellak.gr.

Οπότε αν είσαι στην Αθήνα θα πρότεινα να πας να τους πεις τις απόψεις
σου αυτοπροσώπως, μου φαίνεται θα είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από
ότι το email.

Χαιρετισμούς,
Παντελής