Re: Laser εκτυπωτής για Linux

Nikos Platis nplatis at freemail.gr
Thu Dec 13 23:17:32 EET 2012

Νομίζω ότι πλέον είναι δύσκολο να βρεις εκτυπωτή laser που να μην παίζει
ικανοποιητικά σε Linux. Όπως μπορείς να δείς εδώ:
http://www.samsung.com/us/support/owners/product/ML-2955ND/XAA
η Samsung δίνει και drivers για Linux, οπότε πιστεύω ότι πολύ δύσκολα θα
έχεις κάποιο πρόβλημα. Εμείς έχουμε ένα άλλο μοντέλο (ML-2580N) και παίζει
(και είναι) μια χαρά.

Στις 13 Δεκεμβρίου 2012 11:01 μ.μ., ο χρήστης Stathis Kamperis <
ekamperi at gmail.com> έγραψε: