Laser εκτυπωτής για Linux

Giorgos Keramidas gkeramidas at gmail.com
Fri Dec 14 02:02:52 EET 2012

Στις 13/12/2012 10:01 μμ, ο/η Stathis Kamperis έγραψε:
> Καλησπέρα παιδιά,
>
> θέλω ν' αγοράσω ένα laser εκτυπωτή για το σπίτι. Να εκτυπώνω
> εργασίες για τη σχολή, σημειώσεις, κλπ.
>
> Ψάχνω κάτι σε χαμηλή τιμή, π.χ. < 200 ευρώ, ιδανικά ~ 150. Βρήκα
> αυτό το μοντέλο: Samsung ML-2955ND
>
> Το έχει κανείς; Ξέρετε αν παίζει ok σε Linux? Έχετε κάποια άλλη
> δοκιμασμένη πρόταση για αυτό το σενάριο (linux, laser, χαμηλή τιμή,
> για ερασιτεχνική ασπρόμαυρη χρήση); Αν μιλάει PCL αυτομάτως παίζει
> ok ή όχι;

Δεν έχω χρησιμοποιήσει τον συγκεκριμένο εκτυπωτή ποτέ, αλλά υποπτεύομαι
ότι θα παίξει μια χαρά για ασπρόμαυρες εκτυπώσεις.

Στα specifications του printer λέει ότι υποστηρίζει και PCL6:
http://www.samsung.com/us/computer/printers/ML-2955ND/XAA-features

Αυτό σημαίνει ότι ακόμα κι αν ο εκτυπωτής δεν έχει ειδικό support από
κάποιο printer driver σε Linux μπορείς να χρησιμοποιήσεις το εντελώς
'base' PCL output που έχουν τα περισσότερα printing frameworks πλέον.

Π.χ. εδώ λέει ότι πρέπει να μπορεί να παίξει σε PCL6 mode και με CUPS:
http://www.openprinting.org/printer/Generic/Generic-PCL_6_PCL_XL_Printer

Κι όντως, στη λίστα με explicitly supported εκτυπωτές από Samsung[1] δε
φαίνεται να υπάρχει ο συγκεκριμένος:

[1] http://www.openprinting.org/printers/manufacturer/Samsung

Οπότε μάλλον πρέπει να χρησιμοποιήσεις το generic PCL6 support που έχει
το CUPS, το apsfilter, ή κάποιο άλλο από τα printing frameworks.