Re: Laser εκτυπωτής για Linux

Christos Bacharakis cmpahar at gmail.com
Thu Dec 13 23:56:33 EET 2012

Στο e-shop.gr είχε πολύ φθηνούς laser samung me το πολύ 50 ευρώ αν θυμάμαι
καλά.

Εγώ είχα πάρει πριν αρκετά χρόνια τον HP LaserJet 1020 ο οποίος μαζί με 5-6
ακόμα ήταν από αυτούς που δεν έπαιζαν με plug and play αλλα θέλανε το
foo2zjs.

Στο project υπάρχει και λίστα με τους printer που χρειάζονται αυτό τον
driver.
Παρόλα αυτά είμαι σίγουρος ότι όλοι οι καινούργοι θα παίζουν plug and play.

~Chris

Christos Bacharakis
christos at bacharakis.com
http://bacharakis.com