KDE + audio to HDMI

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Thu Aug 23 21:29:29 EEST 2012

On 22/08/2012 09:20 μμ, Theodore Lytras wrote:

> Στις 22 Αυγ 2012 1:06 μ.μ., ο χρήστης "Γιώργος Πάλλας"
> <gpall at ccf.auth.gr <mailto:gpall at ccf.auth.gr>> έγραψε:

> δεν έχω ήχο. Όχι τόσο απλά όμως: Δεν καταφέρνω να παίξει ο ήχος σε
> video που βλέπω μέσω Firefox και Chrome είτε όταν τα βλέπω μέσω flash
> player είτε από html5. Στον konqueror όμως από html5 πάει ο ήχος στο
> hdmi ενώ όχι από flash.
>
> Έχεις το flash plugin για konqueror εγκατεστημενο;

Ναι.

> την κάρτα ήχου και διαλέξω κάτι που να λέει 'hdmi'  από την γελοιωδώς
> μεγάλη λίστα (γιατί παραδοσιακά είναι τόσο περίπλοκο θέμα ο ήχος στo
> linux;) o ήχος παίζει κανονικά.

> Δε μας είπες τι mixer χρησιμοποιεις, και δε μας είπες το βασικότερο,
> αν χρησιμοποιεις PulseAudio. Αν χρησιμοποιεις KDE,  για πες μας τι σου
> αναφέρει το solid ως output audio devices (είναι μια επιλογή στο kde
> control center).

δεν τα πολυκατέχω αυτά, οπότε σχετικά με το mixer δεν ξέρω. Δεν νομίζω
ότι έχω alsa (δεν βλέπω τίποτα εγκατεστημένο σχετικό), ενώ από pulse,
επίσης δεν νομίζω γιατί μόνο αυτά τα τρία έχω εγκατεστημένα που
σχετίζονται με το pulse:
libpulse-mainloop-glib0 vlc-plugin-pulse libpulse0

Solid δεν βρήκα στο control panel, αλλά αν εννοείς κάπου που λέει Sound
and VIdeo configuration, εκεί έχει για backend το 'phonon VLC'.

Πως λειτουργεί το όλο πράμα; Δεν μπορώ να καταλάβω καθόλου με ποιο
μηχανισμό παίζει ας πούμε ο browser ήχο...

Παραδέχομαι ότι στον ήχο είμαι τελείως νιούφης...