Re: πολλά ταυτόχρονα tcp connections από firefox

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Apr 26 14:17:13 EEST 2012

ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις - το pipelining ήταν αυτό που
θυμόμουν (ήταν στο default 4) και όντως ο firefox δεν κάνει
prefetching.

Επίσης ο V13 με έκανε να προσέξω το output του netstat και φάνηκε
ξεκάθαρα ότι το πρόβλημα είναι στο τι μετρά ως connection ο router
μου[1] και όχι στα πραγματικά connections που κάνει o firefox. Οπότε
συγνώμη για το χρόνο σας γιατί βιάστηκα να ρωτήσω πριν κάνω μια πιο
σοβαρή διερεύνηση!

Νίκος Δήμου

[1] Για τους περίεργους πρόκειται για ένα draytek vigor το οποίο μετρά
πολύ περισσότερα "sessions"  από τα tcp connections που βλέπω εγώ στο
netstat. Με βάση τις οδηγίες του[2] θα έπρεπε ένα "session" να
αντιστοιχεί σε ένα tcp connection (ή ίσως ένα udp
(ψευδο)(nat)connection) αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει προφανής συσχέτιση.
Επιπλέον παρόλο που μου δείχνει δήθεν 100 sessions στην συνοπτική
εικόνα συνδέσεων ανα client όταν εμφανίζει την αναλυτική λίστα με τα
sessions δείχνει πάντα πολύ λιγότερα. "Ποιος ξερ" που λεγε κι η γιαγιά
μου.

[2] http://www.draytek.co.uk/support/kb_vigor_session_limit.html