πολλά ταυτόχρονα tcp connections από firefox

V13 v13 at v13.gr
Thu Apr 26 01:44:54 EEST 2012

On Wednesday 25 April 2012, Nick Demou wrote:
> ανοίγω ένα site τύπου booking.com και βλέπω το firefox να κάνει 90-100
> tcp connections. Θυμάμαι ότι έχω δει αναφορές σε ρυθμίσεις που έχουν

Epeidi to apokleio na kanei 90-100 *paralila* connections, theoro oti blepeis
thn eksodo toy netstat na leei TIME_WAIT.

Ayto synithos shmbainei otan exei 100 eikones na katebasei kai o server den
yposthrizei HTTP/1.1 h 1.0 me persistent connections. Olo ayto bromaei akamai.

Blepontas omos to booking.com diapistonyme oti den xrisimopoiei akamai kai to
bstatic.com ypostirizei pipelining.

Synepos: Poy kai pos blepeis ta 90-100 parallila connections?