πολλά ταυτόχρονα tcp connections από firefox

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Apr 25 10:35:32 EEST 2012

ανοίγω ένα site τύπου booking.com και βλέπω το firefox να κάνει 90-100
tcp connections. Θυμάμαι ότι έχω δει αναφορές σε ρυθμίσεις που έχουν
να κάνουν με το πόσες ταυτόχρονες συνδέσεις προσπαθεί να κάνει o
firefox (είτε για να κατεβάζει παράλληλα τα διάφορα στοιχεία μιας
σελίδας είτε για να κάνει pre-fetching άλλες σελίδες που μαντεύει ότι
ίσως να ανοίξεις μετά) αλλά μου διαφεύγουν εντελώς οι λεπτομέρειες.
Έχει κανείς κάποιο link ή κάτι σχετικό για να με ξεκολλήσει στο
ψάξιμο?