περι grub

Christos Ricudis ricudis at paiko.net
Mon Apr 23 02:50:26 EEST 2012

On 04/22/2012 08:22 PM, Thanasis wrote:
> Όσο και να λέει κάποιος άσχετος ότι το grub2 δεν τού αρέσει, κάνει
> λάθος, που το λέει, επειδή ακριβώς είναι άσχετος.
>
> Και για να μην κατηγορούμε εμείς οι άσχετοι το grub2, ιδού το σχετικό
> thread, που λύνει τις απορίες μας:
>
> http://archives.gentoo.org/gentoo-user/msg_e29dc318ade1ee4505b835bc2f899389.xml

Δεν εχω δει τον κωδικα του grub, ειτε του 1 ειτε του 2, αλλα μπορω να πω
αρκετα πραγμαυα που ισχυουν και γι'αυτους :

1) Κανενας απολυτως δεν ενδιαφερεται για το αν ο κωδικας καποιου ειναι
ομορφος η ασχημος η ποιοτικος, εκτος απο αυτους που τον γραφουν και
αυτους που θα χρειαστει να τον διαβασουν (και κατι opensource hippies,
κατι ακαδημαικους, κτλ). Ολοι οι υπολοιποι νοιαζονται απλα να κανει τη
δουλεια του.

2) Κανενας απολυτως δεν ενδιαφερεται να καθεται να διορθωνει bugs, εκτος
αμα τον πληρωσουν να το κανει. Συνηθως οσοι opensource developers
γραφουν για την καυλα τους, προτιμανε απλα να προσθετουν καινουρια.

3) Οι opensource developers που πληρωνονται για να κανουν κατι, δεν
εχουν καμμια απολυτως διαφορα απο τους non-opensource developers που
πληρωνονται για να κανουν το ιδιο. Vote with your wallet. Αν δε σου
αρεσει το grub2, μπορεις :

α) Να κατσεις να το ξαναγραψεις (και να το κανεις λειτουργικοτερο απο το
ηδη υπαρχον). Δυσκολια 10, αποτελεσμα 10.
β) Να το διορθωσεις. Δυσκολια 8, αποτελεσμα 8.
γ) Να πληρωσεις καποιον να το διορθωσει. Δυσκολια 7, αποτελεσμα 8.
δ) Να μην αγορασεις Oracle Enterprise Suse GoboLinux απ'του Βεροπουλου,
και να εξηγησεις στο Βεροπουλο γιατι ακριβως το κανεις. Δυσκολια 5,
αποτελεσμα 5-8.
ε) Να περιμενεις μεχρι να το διορθωσει η να το ξαναγραψει καποιος αλλος.
Δυσκολια 4, αποτελεσμα 0-10.
στ) Να κανεις ενα bug report. Δυσκολια 2, αποτελεσμα 0-5.
ζ) Να γκρινιαζεις στην LGU. Δυσκολια 1, αποτελεσμα 0, σπασιμο αρχιδιων 5.
η) Να μην κανεις τιποτα. Δυσκολια 0, αποτελεσμα 0.