περι grub

Jack Gurulian jack.gurulian at gmail.com
Sun Apr 22 22:14:22 EEST 2012

On 04/22/2012 07:04 PM, Stathis Kamperis wrote:
> Στις 22 Απριλίου 2012 8:44 μ.μ., ο χρήστης Pantelis  Koukousoulas
> <pktoss at gmail.com> έγραψε:
> Patches και bug reports;
>
> Πέραν του ότι ο grub2 δεν επιδιορθώνεται παρά μόνο με rewrite (από
> άλλους authors εννοείται), δεν έχω κανένα ενδιαφέρον στο να τον
> βελτιώσω.
>
> Αυτό που ήθελα να επισημάνω είναι να μην εμπιστεύονται οι χρήστες τον
> κώδικα που τρέχουν, προτού εξακριβώσουν την ποιότητά του, και να
> ακολουθούν αμυντική διαχειριστική τακτική.

> Εντάξει.

> [...]
2 πράματα:

1. Κάνει τη δουλειά του μια χαρά, δεν έχω απολύτως κανένα παράπονο (όπως
και οι περισσότεροι νομίζω) οπότε λίγο με ενδιαφέρει αν ο κώδικας είναι
άριστης ποιότητας ή όχι
2. Μπορεί να είναι χάλια ο κώδικας, αλλά να κατακρίνεις το free software
γι'αυτό το λόγο είναι τελείως λάθος. Που ξέρεις ότι ο κώδικας σε
non-free προγράμματα είναι τόσο τέλειος και τα συγκρίνεις;

--
Iakovos Gurulian
iakovos.gurulian at cs.ucl.ac.uk
Postgraduate MSc Information Security