Re: περι grub

Stathis Kamperis ekamperi at gmail.com
Sun Apr 22 21:04:02 EEST 2012

Στις 22 Απριλίου 2012 8:44 μ.μ., ο χρήστης Pantelis  Koukousoulas
<pktoss at gmail.com> έγραψε:

> Δεν είναι λασπολογία, είναι απλά η αλήθεια. Δε θα λασπολογούσες αν έλεγες
> κάτι συγκεκριμένο που δε σου αρέσει στον κώδικα του grub2, ακόμα περισσότερο
> αν μπορείς να το υποστηρίξεις με patches ή έστω bug reports.

Patches και bug reports;

Πέραν του ότι ο grub2 δεν επιδιορθώνεται παρά μόνο με rewrite (από
άλλους authors εννοείται), δεν έχω κανένα ενδιαφέρον στο να τον
βελτιώσω.

Αυτό που ήθελα να επισημάνω είναι να μην εμπιστεύονται οι χρήστες τον
κώδικα που τρέχουν, προτού εξακριβώσουν την ποιότητά του, και να
ακολουθούν αμυντική διαχειριστική τακτική.

> Ο ισχυρισμός "είναι άσχημος" είναι όπως η μομφή προς το Mozart:
>
> "η συμφωνία σας ήταν καλή κύριε, αλλά είχε πάρα πολλές νότες"
>
> στο οποίο η απάντηση ήταν φυσικά:
>
> "και ποιες ακριβώς θα θέλατε να αφαιρέσω κύριε;"

Εντάξει.

Το αρχικό μου email ήταν τόσο λίβελος όσο ο κώδικας του grub2 είναι
εφάμιλλης ποιότητας με μια παρτιτούρα από συμφωνία του Mozart.

Στάθης.