Bugs που υπενθυμίζουν ότι κάτι γίνεται λάθος

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Apr 22 12:34:12 EEST 2012

On 22/4/2012 11:45 πμ, Thanasis wrote:
> Το ubuntu (και κάθε ubuntu style linux) είναι φτιαγμένο για να δέχεσαι
> αυτά που πάει να βάλει by default, και τα οποία έχει δοκιμάσει και έχει
> λόγο που τα βάζει σε σχέση με τα παλαιότερα
> (obsolete-unmaintainable-όπως-θέλεις-πές-τα).
> Από εκεί και πέρα το γεγονός ότι σου δίνει την δυνατότητα να βάλεις και
> κάποια παλαιότερη έκδοση ενός software (πχ grub), αυτό το κάνει με το
> σκεπτικό ότι ξέρεις τί κάνεις και τί προβλήματα μπορεί να αντιμετωπίσεις
> και πώς θα το χειριστείς. Δεν είναι όμως υποχρεωμένοι οι developers να
> [...]

Αυτό είναι αλήθεια.

Για την ιστορία, ξαναδοκίμασα από περιέργεια χθες 2 φορές να περάσω το
ubuntu 11.10 χρησιμοποιώντας το ίδιο partition layout με τη φορά που μου
έβγαλε το μήνυμα σχετικά με την εγγραφή στο δίσκο. Δεν μου το
ξαναέβγαλε. BTW, και ο δίσκος φαίνεται ΟΚ. Θα τον δουλέψω όμως εντατικά
για λίγες μέρες.

Τι να πω. Μηχανήματα. Οτι να ναι.