Re: Bugs που υπενθυμίζουν ότι κάτι γίνεται λάθος

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Sat Apr 21 17:58:55 EEST 2012

2012/4/21 George Notaras <gnot at g-loaded.eu>:

> [...]
> υπερβολικό.

> Για όλα τα πράγματα υπάρχει κάποια αιτία. Είναι αδιανόητο όμως να είναι
> προαπαιτούμενο να γνωρίζει κανείς πόσο actively maintained είναι το κάθε
> είδους λογισμικό που περιλαμβάνει μια τυπική εγκατάσταση linux.
>
> Αυτό που έγραψες δείχνει και πού ακριβώς γίνεται το λάθος στην
> προκειμένη περίπτωση, αλλά και σε όλο το οικοσύστημα, το οποίο
> "επιτρέπει" να υπάρχουν τέτοια φαινόμενα: Δεν είναι maintained το
> software με το οποίο κάνει boot η πλειοψηφία των διανομών linux. Λαμπρά!! :P

Το ubuntu έχει ως default boot loader το grub2 εδώ και 3 χρόνια:

"GRUB 2 is the default boot loader and manager for Ubuntu since
version 9.10 (Karmic Koala)" από
https://help.ubuntu.com/community/Grub2 .

Ακόμα:

"Starting with Fedora 16, GRUB 2 is the default bootloader on x86 BIOS
systems. " : http://fedoraproject.org/wiki/GRUB_2

"Grub v2 is provided since DebianLenny. It is the default bootloader
since DebianSqueeze." : http://wiki.debian.org/Grub

Που το πέτυχες εσύ το Grub1.x ;