Ubuntu network configuration

Marios Siganos marios.siganos at gmail.com
Fri Apr 6 15:12:16 EEST 2012

Καλησπέρα,

είμαι φοιτητής σε τμήμα πληροφορικής και ήθελα μια βοήθεια σε ένα πρόβλημα που έχω με την υλοποίηση της πτυχιακής μου εργασίας.

Θέλω να στήσω ένα cluster με υπολογιστές που τρέχουν Ubuntu linux (Desktop).

Έχω κάνει τις ακόλουθες αλλαγές που πρέπει στο /etc/network/interfaces καθώς θέλω static IP.

auto eth1
iface eth1 inet static
	address 20.0.0.201
	netmask	255.255.255.0
	gateway 20.0.0.1

	dns-nameservers 20.0.0.101

Μετά από sudo /etc/init.d/networking restart παίρνω κανονικά την static IP που θέλω και έχω κανονικά ίντερνετ.
Μόλις όμως κάνω επανεκίνηση τους υπολογιστές δεν έχω προσβαση στο ίντερνετ. Έχω τη σωστή IP και κάνω κανονικά ping στο εσωτερικό δίκτυο αλλά όχι προς τα έξω.

Θα μπορούσε να φταίνε τα προγράμματα που τρέχουν στο GUI πχ το network manager ή κάτι άλλο και να γράφει πάνω στις αλλάγές που έκανα.
Έχω δοκιμάσει να προσθέσω και τον dns server στο resolv.conf αλλά δεν είχα το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Κάθε βοήθεια μου είναι πολύτιμη.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Marios Siganos
Student, Department of Computer Science and Biomedical Informatics
University of Central Greece
Lamia 35100, Greece