bypass execute permission

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Thu Sep 22 00:05:22 EEST 2011

Καλησπέρα σε όλους!

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:

Έχω ένα USB flash φορμαρισμένο σε vfat, το οποίο γίνεται mount από το KDE με
συγκεκριμένα options και χωρίς ενεργοποιημένο το execute permission για κανένα
αρχείο.

Στο φλασάκι αυτό κουβαλώ κάτι προγραμματάκια σε C++, που σαν αποτέλεσμα όταν
τα κάνω compile τοπικά και πάω να τα εκτελέσω μου πετάει access denied.

Υπάρχει κάποιος τρόπος για να πείσω τον υπολογιστή να τα εκτελέσει απευθείας
από το φλασάκι, ΧΩΡΙΣ να αλλάξω το umask στα mount options και χωρίς να
φορμάρω το φλασάκι σε κάτι άλλο από vfat???

Υποπτεύομαι πως όχι, αλλά είπα να ρωτήσω μήπως έχει κανείς κάτι άλλο υπόψη...

Any ideas appreciated,

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"