Tameiaki mixani

P. Christeas xrg at hellug.gr
Sun Sep 11 12:31:06 EEST 2011

On Saturday 10 September 2011, Antonis Christofides wrote:
> Υπάρχει ελεύθερο λογισμικό για ταμειακή μηχανή; Που να συνεργάζεται και
> με το φορολογικό μηχανισμό; (το μηχανηματάκι που χώνεται στον υπολογιστή
> και παράγει tokens, απ' ό,τι έχω καταλάβει.) Πρόκειται για απλή
> επιχείρηση με ένα προϊόν.

Υπάρχει το OpenEAFDSS:
   http://www.openeafdss.gr/

*αλλά* η εγκατάσταση ταμειακής ή φορολογικού μηχανισμού είναι από μόνη της μία
κλειστή διαδικασία, πρέπει να την κάνει εξουσιοδοτημένος τεχνικός. Οπότε, από
μόνο του, το ελεύθερο λογισμικό δεν μπορεί να καλύψει την υποχρέωση απέναντι
στο νόμο.

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!