ssh tunneling vs dynamic dns

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Oct 30 05:22:01 EET 2011

On 27/10/2011 11:29, Harris Kosmidhs wrote:

> εδώ και αρκετά χρόνια έχω έναν adsl router που υποστηρίζει DynDNS. Έχω
> ανοιχτή μια θύρα όπου κάνω ssh+tightvnc στους υπολογιστές που είναι απο
> πίσω. Επίσης έχω πάνω test sites & mercurial repositories.

Τα περισσότερα router πλέον πιστεύω ότι υποστηρίζουν ενημέρωση υπηρεσιών
όπως dyndns, noip κτλ. Αν και σχετικά παλιό, το ρουτερ μου δουλεύει
κανονικότατα με dyndns.

> Ποτέ δεν είχα πρόβλημα και το dyndns είναι πολύ αξιόπιστη υπηρεσία (και
> δωρεάν φυσικά).

Αν και η dyndns είναι ιστορική εταιρία υποστηρίζοντας dynamic dns από
πάρα πολύ παλιά (εδώ στην Ελλάδα ήμασταν ακόμα με 56κ), δε θα τους
συγχωρήσω ποτέ που αγόρασαν και στη συνέχεια εξαφάνισαν μια υπηρεσία
ονόματι everydns, η οποία παρείχε static kai dynamic dns υπηρεσίες και
στηριζόταν σε donations (των λίγων που είχαν το φιλότιμο να δώσουν
μερικά $ το χρόνο).