Apories desktop environment

Kostas Boukouvalas boukouvalas at fsfe.org
Mon Nov 28 14:20:22 EET 2011

On 22/11/2011 06:16 μμ, John Tsiombikas wrote:

> To ayto pou xaneis kai den mporeis na katalabeis giati na symvainei kati
> tetoio, einai oti theoreis:
> 1) tin aisthitiki olon idia
> 2) tin emfanisi isotimi me tin leitourgikotita
>
> Kanena apo ta parapano 2 den isxyei, o logos pou trexo fvwm edo kai
> xronia akoma kai ston kainourio mou quad core i5 den exei kamia apolytos
> sxesi me tin taxytita, alla me tin leitourgikotita. Opos anefere kai
> alloi allou sto idio thread, sou epitrepei apla na kaneis configure ta
> PANTA. Ta kaneis configure mia fora, kai meta menoun configured akrivos
> opos ta thes gia panta.

> [...]

Εγώ πάλι τα πιο όμορφα window decorations που έχω δει στη ζωή μου είναι
αυτά τα χρυσά μπαρόκ στο Λούβρο αλλά συμβιβάζομαι και με τους
γιγαντιαίους φουτουριστικούς τσιμεντόλιθους που μπορεί να δει κανείς στο
Μιλάνο και άλλες ιταλικές πόλεις.

Όσο για το σχόλιο για την κατάσταση που θυμίζει λέσχη που οι
περισσότεροι κυκλοφορούν με γιλέκο και πίπα (θα προσέθετα πως συζητούν
για 15η φορά για τον καινούργιο θυρεό της λέσχης και στον ελεύθερο χρόνο
τους παίζουν Risk ή μπιρίμπα), αυτό δείχνει το επίπεδο στο οποίο έχει
ανέβει πλέον η κοινότητα Λίνουξ.

Επιπλέον δε χρειάζεται νηπιαγωγός καθώς υπάρξει των φίλων με γιλέκο και
πιπα σε αυτή την περίπτωση θα δει κανείς να επαναλαμβάνεται η προτροπή
του Παπαγιαννόπουλου προς τον Κωνσταντάρα, αλλά απλώς ένας συντονισμός
από τον κύριο στο βάθος με το μουστάκι και την μεταξωτή μωβ γραβάτα.

Α να μην ξεχάσω πως με αφορμή ορισμένες κυβερνητικές αλλαγές σύντομα
ίσως να χρειαστεί να εισάγομεν το πολυτονικό εις τας πινακίδας των
παραθυρικών διακοσμήσεων... οι μεταφραστές των διαφόρων διανομών ας το
λάβουν σοβαρά υπ' όψιν τους αυτό το δεδομένο.

--
FSFE Fellow