Re: Σχετικά με Powerline

Dimitrios P. Bouras dbouras at ieee.org
Mon Nov 28 11:43:41 EET 2011

2011/11/28 Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr>

> Δεν πειραζει, εχουμε στα σκαρια μια συμφωνια που προβλεπει οτι αν μας

εκχωρησετε το φασμα του powerline, θα σας φυτεψουμε κυπαρισσια αντι για
> φτελιες για να απλωνετε κεραιες, και θα φτιαξουμε και μια πελωρια τρομπα
> για να φουσκωσουμε λιγο παραπανω το φεγγαρι-ανακλαστηρα. Ετσι θα
> βελτιωθει η μεταδοση δεδομενων σας στον αστρονομικο για ραδιοερασιτεχνες
> ρυθμο των τεσσαρων bit την εβδομαδα. Νομιζω οτι ειναι μια λυση που
> συμφερει ολους.

Να στο δώσουμε το φάσμα ρε συ Χρήστο :) κομμάτια να γίνει, και άμα
καταφέρεις να μετρήσεις πάνω από 4 b/week μέσω powerline-modem link στην
ίδια φάση με πλυντήριο ρούχων σε λειτουργία, έλα να μου πεις πως το έκανες,
και 'γω θα "σκίσω" το ραδιοερασιτεχνικό μου πτυχίο :) :)

Χωρίς πλάκα τώρα, καθ' ότι στην αρχή των μεταπτυχιακών μου (1989) το είχα
παρακολουθήσει από κοντά (ένας συμφοιτητής έκανε το M.A.Sc. του ακριβώς σε
σχεδίαση powerline modem prototype) υπάρχουν πλείστα όσα προβλήματα
παρεμβολών και παραμορφώσεων. Δουλεύει καλά σε λίγες περιπτώσεις, και
παράγει δυσανάλογα μεγάλο ποσό "θορύβου". Και δε μιλάμε για moon-bounce :)
αλλά για ένα απλό ραδιόφωνο βραχέων... Για βάλε το μπροστά και προσπάθησε
να ακούσεις κάτι με powerline modem στο σπίτι...

Δ.