Apories desktop environment

Thomas Venieris thomas.venieris at gmail.com
Fri Nov 25 23:23:43 EET 2011

Στις 25/11/2011 03:42 μμ, ο/η George Notaras έγραψε:

> Δεν υπάρχει απάντηση σ' αυτό. Πρέπει να προχωρήσει γιατί 'έτσι'. Γιατί
> αν δεν προχωρήσει, δεν θα είναι πλέον σε ισορροπία με όλα τα υπόλοιπα
> πράγματα που προχωρούν κι επομένως θα περιθωριοποιηθεί και αργά ή
> γρήγορα θα πάψει να έχει λόγο ύπαρξης.
>
> Εφόσον το fvwm δημιουργεί για σένα το κατάλληλο περιβάλλον για να κάνεις
> απρόσκοπτα πχ το kernel development, κάνεις πολύ καλά και το
> χρησιμοποιείς ή συντηρείς το fork σου ή οτιδήποτε άλλο σχετικό. Αλλά από
> την άλλη όμως, είναι _άκρως_θετικό_ ότι κάποιοι δουλεύουν πάνω στο gnome
> [...]
Ουσιαστικά η διαφωνία σας είναι μεταξύ των:

"Καλό θα ήταν να παρακολουθούμε τις εξελίξεις που ακολουθούν τα
Gnome/Unity/IOS/Windows 8 μήπως ανακαλύψουν κάποιο τρόπο να
χρησιμοποιούμε πιο αποδοτικά τους υπολογιστές μας"
και

"Δεν πρόκειται να αλλάξω εγώ τον τρόπο που δουλεύω στον υπολογιστή μου
επειδή  ένας χίπυς σχεδιαστής στην Καλιφόρνια ξύπνησε με την τάβλα να
αλλάξει τον κόσμο!"

Και τα δύο είναι απόψεις με επιχειρήματα και δεν μπορείς να πεις πως
είναι σωστές ή λάθος. Το βασικό κατά την γνώμη μου είναι να έχεις την
δυνατότητα της επιλογής.

Για να επανέρθω on-topic, δουλεύω ακόμα Xfce και είμαι σχεδόν σίγουρος
πως θα το καθιερώσω, μέχρι τουλάχιστον να είμαι έτοιμος να δώσω μια νέα
ευκαιρία στο gnome3 ή τα forks του gnome2. Με ευχαρίστηση ανακάλυψα πως
το Xfce:

1) έχει επιλογή να αλλάξεις το κουμπί που κουνάει τα παράθυρα (default:
Alt) που για μένα είναι θέμα κάπως σημαντικό
2) έχει δικό του (optional) compositing που είναι αρκετά ελαφρύ και σταθερό.

φιλικά,