Σχετικά με Powerline

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Nov 25 00:57:19 EET 2011

On 24/11/2011 7:38 μμ, Haris Alatas wrote:

> Δεν συμφέρουν και σε κάποιες περιπτώσεις/ εγκαταστάσεις έτσι απλά και
> ανεξήγητα μπορεί να μην δουλεύουν... Επιπλέον να έχεις κατα νου ότι αυτά
> τα ρημάδια έχουν δυστυχώς colisions οπότε τα 200mbps είναι πολύ
> υποθετικά. Κατα τα άλλα δεν νομίζω ότι χρειάζονται drivers γιατί
> συμπεριφέρονται σαν hub (layer2).
>
> χάρης

Όντως τα 200Mbps είναι πολύ υποθετικά. Πάντως, σε σύγκριση με το wifi
κατά γενική ομολογία έχουν καλύτερη απόδοση (από όσα διάβασα
τουλάχιστον) ειδικά όταν αυξάνουν οι αποστάσεις μεταξύ των adapters ή
όταν παρεμβάλλονται τοίχοι πατώματα κτλ.

Η κατανάλωση είναι μικρή γύρω στα 3-4W (μικρότερη όταν μπαίνουν σε Power
saving mode). Όσο για τη σύνδεση σε πολύπριζα, δεν είναι πολύ ξεκάθαρο.
Υπάρχουν βέβαια και οι pass-through εκδόσεις, αλλά είναι ακριβότερες.

Μάλλον θα περιμένω κάποιο διάστημα. Βασικά θα με βόλευε ένα σετ όπου το
ένα adapter έχει και switch, πχ http://goo.gl/y1YX0 τα οποία όμως δεν
βλέπω να κυκλοφορούν και πολύ στο Ελλάντα ακόμα (συν το ότι κοστίζουν
αρκετά ακριβότερα).