Apories desktop environment

Thomas Venieris thomas.venieris at gmail.com
Thu Nov 24 01:00:00 EET 2011

Στις 22/11/2011 03:03 μμ, ο/η Antonis Christofides έγραψε:
> Τώρα που το LMDE μου μου έβαλε gnome3 έχω πρόβλημα γιατί δεν έχω
> desktop environment.
>
> Gnome 2: Δεν υποστηρίζεται.
> Gnome 3: Απαράδεκτα ημιτελές.
> XFCE: Καλό είναι, αλλά του λείπει λειτουργικότητα. Π.χ. τι προβλήματα
>       διαπίστωσα στα γρήγορα:
>       1) Δεν έχει UI για να ρυθμίσω με ποια πλήκτρα αλλάζω γλώσσα.
>       2) Δεν έχει UI για να κάνω τις δύο οθόνες μου να είναι η μια
>          επέκταση της άλλης.
>       3) Δεν μου τρέχει (τουλάχιστον όχι out-of-the-box) κάποιον ssh
>          agent για να θυμάται το κλειδί/passphrase μου.
> [...]

Είμαι σε παρόμοια κατάσταση. Το gnome 3 δεν είναι τόσο άσχημο όσο είχα
διαβάσει, αλλά έχει δρόμο ακόμα μέχρι να "στώσει".

Δοκίμασα το LXDE και το Xfce και το δεύτερο είναι μάλλον αυτό που θα
κρατήσω, μιας και είναι πιο πλήρες.

Παρεπιπτώντος, το (1) λύνεται εύκολα αν στο panel προσθέσεις το
αντικείμενο "Διατάξεις πληκτρολογίου" (Keyboard layouts?)

Εγώ θα προσέθετα κι άλλο ένα feature ακόμα: Την δυνατότητα να πατήσεις
sftp://username@host/ στον file manager, που κάνει ο nautilus και ο
konqueror, αλλά όχι ο thunar του Xfce :-/

φιλικά,