Apories desktop environment

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Nov 23 11:03:32 EET 2011

Θέλω να σχολιάσω δύο από τις απαντήσεις που δώσατε:

1) Να κάνω λίστα με features.

    Αυτό είναι αδύνατο. Δεν μπορώ να φτιάξω μια λίστα με features που
    να λέει ότι πρέπει να μπορώ να απενεργοποιήσω τον ήχο welcome. Αυτό
    είναι κάτι που εξυπακούεται. Ούτε μπορώ να βάλω ως προϋπόθεση ότι
    πρέπει να μπορώ εύκολα να minimize/hide ένα παράθυρο. Πρώτον γιατί
    εξυπακούεται, και δεύτερον γιατί μπορεί το desktop environment να
    μην το κάνει, αλλά να έχει άλλο σκεπτικό λειτουργίας και να μην
    χρειάζεται (αυτό που προσπαθεί ανεπιτυχώς να επιτύχει το gnome3).

    Το ότι χρειάζομαι κάποιο feature το καταλαβαίνω μόνο αφού μου το
    αφαιρέσεις.

2) fvwm με customization.

    Όταν κάποιος είναι γνώστης, όπως εγώ κι εσείς, τότε είναι βέβαια
    επιλογή μας αν θα το κάνουμε έτσι ή αλλιώς, και είναι λογικό να
    διαφωνούμε για το τι είναι αποτελεσματικότερο, και καθένας να
    ακολουθεί τη δικιά του λύση.

    Για το γαμπρό μου, όμως, και την πεθερά μου, οι επιλογές μειώνονται
    πάρα πολύ. Εκεί οι επιλογές είναι Gnome ή (υποθέτω) KDE. (Και πάλι
    οριακά, γιατί ο τρόπος με τον οποίο ορίζεις το πλήκτρο εναλλαγής
    γλώσσας είναι τρομερά cryptic, τουλάχιστον στο Gnome, και φυσικά το
    feature αυτό είναι θεμελιώδους σημασίας.)