Apories desktop environment

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Nov 23 10:54:39 EET 2011

On 2011-11-22 17:05, Demosthenes Koptsis wrote:
>  Ε ναι για αυτό έχεις Gnome3.
>
>  Έχεις άλλα αποθετήρια.

ΟΚ. Αυτό μου έλυσε κατά βάση το πρόβλημα. Κάποια στιγμή είχε βγει το
update pack 3, και το release announcement έλεγε ότι έπρεπε να έχω
αλλάξει το /etc/apt/sources.list. Επειδή δεν το άλλαξα, κάποια στιγμή
αργότερα έγινε χαμός. Όχι μόνο μού έβαλε Gnome3, αλλά (υποψιάζομαι)
κάποιο πολύ δοκιμαστικό setup στο οποίο πολλά πράγματα δεν δούλευαν.
Ελπίζω στο Mint 12 (και στο τελικό αντίστοιχο του LMDE), το gnome3 θα
είναι πιο λειτουργικό, όπως άλλωστε έχουν υποσχεθεί οι mintάδες. Έκανα
downgrade και είμαι στο παλιό καλό linux mint.

Όμως το ερώτημα παραμένει γιατί δεν ενημερώθηκα για το update pack 3.
Έπρεπε να είμαι γραμμένος σε κάποια λίστα/rss κλπ.; Έριξα μια ματιά
στο linuxmint.com και δεν μπορώ να βρω απάντηση σ' αυτό.