Apories desktop environment

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Tue Nov 22 16:10:32 EET 2011

Στις Τρι 22 Νοε 2011, ο/η Γιώργος Πάλλας έγραψε:
> Mια μέρα από περιέργεια
> χτύπησα στα google images xfce και είδα ένα window manager αισθητικής
> 1990 που μου θύμισε WM που τρέχαν κάτι φίλοι μου γύρω στο 1998 όταν με
> μπάσανε στο linux. Kαι το ερώτημα είναι: Γιατί να τους χρησιμοποιήσει
> κάποιος;

Έλα μου, ντε!

> Είναι πιο ελαφριοί φαντάζομαι και όχι τόσο bloated όπως ένα KDE
> πχ. Σε μένα όμως, σε laptop τριετίας και debian stable, το KDE είναι
> σφαίρα, χώρια που δεν του έχω παρά τις minimal εφαρμογές εγκατεστημένες.
> Οπότε;

Το δικό μου κλείνει τον άλλο μήνα εξαετία (Centrino, με αναβαθμισμένη RAM 2GB,
ρε πως περνάν τα χρόνια!), και πάει σφαίρα με aptosid, τελευταίο KDE (4.6.5)
και ενεργοποιημένο compositing.

Τα ίδια ακριβώς, μείον το compositing, τρέχει αρκετά άνετα και το netbook μου,
ένα ροζ Asus EeePC 701 4G (επτακόσια ένα φόρ τζι).

Ξανά my 2 cents,

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"