Apories desktop environment

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Tue Nov 22 15:37:10 EET 2011

2011/11/22 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:
>      1) Δεν έχει UI για να ρυθμίσω με ποια πλήκτρα αλλάζω γλώσσα.
>      2) Δεν έχει UI για να κάνω τις δύο οθόνες μου να είναι η μια
>         επέκταση της άλλης.
>      3) Δεν μου τρέχει (τουλάχιστον όχι out-of-the-box) κάποιον ssh
>         agent για να θυμάται το κλειδί/passphrase μου.

Καλομάθαμε βλέπω :)

Κι όμως, δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ πως το Linux είναι *ακόμα*
hackερίστικο. Ακόμα πρέπει να έχουμε από δίπλα το Google και το
Internet και τα Forums για να βγάλουμε άκρη.

> Πείτε καμιά ιδέα.

Υπομονή. Βρισκόμαστε σε μεταβατική περίοδο επειδή ο εξωτερικός
ανταγωνισμός (OSX, Windows)  έχει κάνει τους DE developers να
λαλήσουν. Δεν ξέρουν τί να πρωτο-αντιγράψουν και πού να δοκιμάσουν να
καινοτομήσουν. Και εγένετο το χάος. Να συνεργαστούν (Gnome/KDE) θα
ήταν ίσως μια λύση, αλλά δε θα συμβεί ποτέ.

Το πρόβλημα αυτο-αναδεικνύεται εδώ και πολύ καιρό από το γεγονός πως
χρειαζόμαστε το polishing της κάθε διανομής (πχ Ubuntu Gnome Classic)
για μπορεί να παλεύεται το DE που έχει κάποιος επιλέξει. Όσο
συνεχίζουν να ΜΗΝ συνεργάζονται όλοι μαζί ώστε οι βελτιώσεις να
πηγαίνουν Upstream, θα έχουμε περιοδικά τέτοια προβλήματα.

Επομένως ξεμείναμε από stable DE. Αν δεν την παλεύεις τόσο, κάνε
downgrade σε κάτι παλιότερο, αλλά σταθερότερο και κυριώς
λειτουργικότερο (πχ το Gnome 2 που ανέφερες). Αλλιώς, καλή τύχη στην
περιπέτεια. Πάντως, υπάρχει αναβίωση του Gnome 2 (Mate), αναβίωση του
KDE 3.5 (Trinity) και τα λοιπα και τα λοιπά ....