Apories desktop environment

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Tue Nov 22 15:13:25 EET 2011

On 22/11/2011 03:03 μμ, Antonis Christofides wrote:
> Τώρα που το LMDE μου μου έβαλε gnome3 έχω πρόβλημα γιατί δεν έχω
> desktop environment.
>
> Gnome 2: Δεν υποστηρίζεται.
> Gnome 3: Απαράδεκτα ημιτελές.
> XFCE: Καλό είναι, αλλά του λείπει λειτουργικότητα. Π.χ. τι προβλήματα
>       διαπίστωσα στα γρήγορα:
>       1) Δεν έχει UI για να ρυθμίσω με ποια πλήκτρα αλλάζω γλώσσα.
>       2) Δεν έχει UI για να κάνω τις δύο οθόνες μου να είναι η μια
>          επέκταση της άλλης.
>       3) Δεν μου τρέχει (τουλάχιστον όχι out-of-the-box) κάποιον ssh
>          agent για να θυμάται το κλειδί/passphrase μου.
> [...]

σχετικώς offtopic:

Παίδες να ρωτήσω καλόπιστα και γνωρίζοντας το σχετικά αφελές της ερώτησης:
Από τότε που το γύρισα στο linux, ακούω κατά καιρούς τα ονόματα διαφόρων
window managers, όπως για παράδειγμα το xfce. Mια μέρα από περιέργεια
χτύπησα στα google images xfce και είδα ένα window manager αισθητικής
1990 που μου θύμισε WM που τρέχαν κάτι φίλοι μου γύρω στο 1998 όταν με
μπάσανε στο linux. Kαι το ερώτημα είναι: Γιατί να τους χρησιμοποιήσει
κάποιος; Είναι πιο ελαφριοί φαντάζομαι και όχι τόσο bloated όπως ένα KDE
πχ. Σε μένα όμως, σε laptop τριετίας και debian stable, το KDE είναι
σφαίρα, χώρια που δεν του έχω παρά τις minimal εφαρμογές εγκατεστημένες.
Οπότε;

G.