[off topic] content filtering = fasismos sto xoro ergasias?

basilis tsapas tsapi at tsapas.gr
Thu Nov 17 02:13:57 EET 2011

On 11/16/2011 09:18 PM, John Tsiombikas wrote:

> Giati me fasistikes methodous katastrefeis to opoiodipote good will,
> prosvaleis aytous pou tha kanan douleia, aytous pou de tha kanan douleia
> den allazei kati, apla tha xazevoun se kati allo. Kai telika to
> apotelesma einai oti kaneis alienate tous ikanous pou den theloun na
> doulevoun ypo tetoies proypotheseis kai meneis me xamiloterou epipedou
> ergatiko dynamiko.

Για μισό λεπτό..

Από που κι ως που είναι ηθική ή νομική υποχρέωση του εργοδότη προς τον
εργαζόμενο η δωρεάν και ελεύθερη (χωρίς περιορισμούς) παροχή internet??
Το ίντερνετ το παρέχει ο εργοδότης στον εργαζόμενο για τις ανάγκες της
εργασίας - ο κάθε εργαζόμενος οργανώνει το διάλειμμά του όπως αυτός
θέλει και μπορεί.

Φασιστικό θα ήταν αν ο εργοδότης απαγόρευε στον εργαζόμενο να έχει το
λάπτοπ του και το gsm στικάκι του, για να χαζεύει ό,τι θέλει στα
διαλείμματά του.

On 11/17/2011 12:28 AM, John Tsiombikas wrote:

 > Klasiki aytapati na pisteveis oti opoios endiaferete gia texnika themata
 > den exei apopseis gia kati allo.

Μπααα.. Κλασική αυταπάτη να πιστεύεις ότι επειδή έχεις απόψεις (και
ποιος δεν έχει?), μπορείς να τις εκφράζεις όπου σου ρθει. Κάθε λίστα
έχει κάποιο θέμα - κάθε thread έχει κάποιο θέμα σχετικό με το
αντικείμενο της λίστας - αν θέλεις να εκφέρεις κάποια άποψη, την
εκφέρεις στην αντίστοιχη λίστα και στο αντίστοιχο thread - όχι όπου σου
ρθει.

http://en.wikipedia.org/wiki/Off_topic

 > Ego sxoliasa ayto pou eipes oti einai aytonoito na thes na kopseis to
 > facebook ston ergasiako xoro.

Στο αρχικό μήνυμα έγραφα:
> Έχω στημένο έναν debian server στη δουλειά, ο οποίος θα ταϊζει με ίντερνετ τους υπολογιστές των διαφόρων εδώ μέσα. Θέλω να κάνω content filtering, έτσι ώστε να κόβω διάφορες κατηγορίες sites (facebook κτλ - τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται.. )

Σε ποια ακριβώς διάλεκτο της ελληνικής θα μπορούσε κανείς να εκλάβει
στην παραπάνω πρόταση ότι λέω "oti einai aytonoito na thes na kopseis to
facebook ston ergasiako xoro"?

> Ta ypoloipa pou les den me endiaferoun, oute poios eisai, oute an eisai blakas i fasistas.

Τα ενδιαφέροντά σου δεν με ενδιαφέρουν και δεν με αφορούν. Με ενδιαφέρει
να μην φέρεσαι προσβλητικά και να μην διαστρεβλώνεις τα λεγόμενά μου. Θα
με ενδιέφερε επίσης ένα thread που ανοίγω για κάποιο θέμα, να μην το
τρολλιάζεις με άσχετα πράγματα.

tsapi