debian and content filtering

basilis tsapas tsapi at tsapas.gr
Wed Nov 16 23:26:26 EET 2011

On 11/14/2011 02:55 PM, basilis tsapas wrote:

> Χαίρεστε!

Καταρχήν, ευχαριστώ όλους όσους έγραψαν τη γνώμη τους σε ό,τι αφορά στο
τεχνικό ερώτημα που έθεσα..

Είχα την εντύπωση ότι αυτή η λίστα είναι τεχνική λίστα ή έστω σχετική με
linux - φαίνεται όμως ότι έπεσα έξω.. :-) Τουλάχιστον όμως κάντε ρε
παιδιά ένα ξεχωριστό thread σχετικά με το φασισμό στο χώρο εργασίας και
αφήστε το thread αυτό καθαρό!

Anyway, γράφω στο αρχικό μήνυμα:

> Έχω στημένο έναν debian server στη δουλειά, ο οποίος θα ταϊζει με ίντερνετ τους υπολογιστές των διαφόρων εδώ μέσα. Θέλω να κάνω content filtering, έτσι ώστε να κόβω διάφορες κατηγορίες sites (facebook κτλ - τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται.. )

Δεν γράφω τι δουλειά είναι (βιοτεχνία ρούχων? γραφείο δημ σχέσεων?
πυρηνικό εργοστάσιο? μονάδα εντατικής θεραπείας? στρατηγείο? μπουρδέλο?).
Δεν γράφω τι σόι πρόσβαση ίντερνετ είναι (adsl? isdn modem? gsm modem?).
Δεν γράφω τι bandwidth και τι latency έχω (σούπερ ντούπερ adsl superwow?
άθλιο gsm stickάκι που σέρνεται?).
Δεν γράφω αν έχω περιορισμό στο μηνιαίο traffic (free adsl? gsm με
περιορισμό το 1 ή τα 5gb το μήνα?)
Δεν γράφω καν ποιος το πληρώνει / παρέχει το ίντερνετ αυτό (το πληρώνω
και το μοιράζω εγώ για την ψυχή της φουκαριάρας της μάνας μου? το πήραμε
συνεταιρικά κάποιοι από το χώρο εργασίας? η τσατσά του ως άνω
αναφερθέντος οίκου ανοχής? ο εργοδότης του γραφείου? το ΔΣ του πυρηνικού
εργοστασίου?)
Δεν γράφω αν το ίντερνετ αυτό μοιράζεται και wirelessly, οπότε μπορούν
να το παίρνουν και τρίτοι άσχετοι, στους οποίους, για την ψυχή της μάνας
μου, θέλω να τους μοιράζω κάποιο ίντερνετ αλλά με περιορισμούς (για
λόγους bandwitdh κτλ)

Δεν γράφω αναλυτικά τον κοινωνικό / εργοδοτικό περίγυρο του θέματός μου,
επειδή θεώρησα (κακώς?) ότι σε μία τεχνική λίστα, όπου ζητάω μία τεχνική
γνώμη, οφείλω να *αποφύγω* τα άσχετα με το τεχνικό κομμάτι της υπόθεσης.

Οπότε, εκτός από τις τεχνικές απαντήσεις / συμβουλές (για τις οποίες και
ευχαριστώ θερμώς), εισπράττω και τα εξής σχόλια:

  > Den einai katholou eykolos enooumena ayta. Einai vlakodes kai proothei
> tin dysareskeia kai tin elipsi empistosynis mesa ston xoro tis douleias.
> An einai dikia sou i etairia
> gia tin opoia milas, na ksanaskeyteis ti poiotita ypalilon tha mporeseis
> na proselkyseis me fasistika metra.

Ούτε λίγο ούτε πολύ, πιθανολογούμαι να είμαι βλαξ και φασίστας..

Δεν υπάρχει δηλαδή περίπτωση το content filtering σε ένα εργασιακό
περιβάλλον να *μην* είναι βλακώδες και φασιστικό?

Δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος που το υλοποιεί να *μην* είναι βλαξ ή
φασίστας?

Δεν υπάρχει τεκμήριο αθωότητας? Με ξέρετε κι από χθες και το έχω χάσει
το τεκμήριο αθωότητας?

Ψόφησε η νετικέτα?

tsapi