debian and content filtering

Labroussis, Konstantinos (CS - TSG - HP Hellas) kostas.labroussis at hp.com
Tue Nov 15 11:39:32 EET 2011

+1 Για tinyproxy & dansguardian από τις πιο απλές και αποτελεσματικές λύσεις και με εύκολη παραμετροποίηση απλά πρέπει να κάνεις route όλα τα πακέτα από τον server σου αναγκαστικά αλλά για σένα που απ' ότι κατάλαβα το κανείς έτσι και αλλιώς νομίζω πως είσαι ΟΚ.

Οδηγίες για UBUNTU : https://help.ubuntu.com/community/Servers/DansGuardian

Συμφωνώ και με τον κ. Τσιομπίκα και θα σου πρότεινα να συμβουλευτής έναν νομικό με εμπειρία στο Εργατικό Δίκαιο.

Πολύ ενδιαφέρον βρήκα και αυτό: http://www.icsd.aegean.gr/website_files/metaptyxiako/888943208.pdf

"H ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ - ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ *"

Στη περίπτωση μου βέβαια που ο 7χρονος γιός μου αγνοεί τα προσωπικά του δικαιώματα και τους κινδύνους του διαδικτύου μία χαρά με βόλεψε το dansguardian.

Φιλικά,
Κων/νος

-----Original Message-----
From: linux-greek-users-bounces at hellug.gr [mailto:linux-greek-users-bounces at hellug.gr] On Behalf Of Thanasis
Sent: Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2011 3:58 μμ
To: basilis tsapas
Cc: linux-greek-users at lists.hellug.gr
Subject: Re: debian and content filtering

1) squid στον server, να ακούει μόνο localhost.
2) dansguardian στον server να ακούει πχ στην 8080 και να συνδέεται στον
squid στην 3128 (default port), και
3) redirect τα διερχόμενα προς τα έξω πακέτα από την 80 στην 8080:
iptables -t nat -A PREROUTING -s $LAN_IP_RANGE -p tcp --dport 80 -j
REDIRECT --to-port 8080
4) edit των αρχείων /etc/dansguardian/lists/* κατά βούληση.