debian and content filtering

Demosthenes Koptsis demosthenesk at gmail.com
Mon Nov 14 16:06:24 EET 2011

Υπάρχει και λύση Snort + MySQL + iptables.

Στο μηχάνημα που θα είναι ο router ή ο proxy βάζεις Snort και την
προέκταση του σε Mysql.

Στην συνέχεια αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να ενεργοποιήσεις τα ήδη
υπάρχοντα rules ή να κάνεις δικά σου custom.

To content filtering γίνεται από τα rules του snort.

Στην συνέχεια συνδέεις το snort με το iptables (αυτό ψάξτο δεν το
θυμάμαι πώς γίνεται) και όταν ένα rule γίνεται match κάνεις DROP.