debian and content filtering

basilis tsapas tsapi at tsapas.gr
Mon Nov 14 14:55:52 EET 2011

Χαίρεστε!

Έχω στημένο έναν debian server στη δουλειά, ο οποίος θα ταϊζει με
ίντερνετ τους υπολογιστές των διαφόρων εδώ μέσα. Θέλω να κάνω content
filtering, έτσι ώστε να κόβω διάφορες κατηγορίες sites (facebook κτλ -
τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται.. :-) )

Το content filtering γίνεται μόνο σε επίπεδο proxy ή υπάρχουν και άλλες
λύσεις (πχ filtering στον dns server)?

Ξεκίνησα να ψάχνω διάφορες λύσεις στο ιντερνέτι, θα ήθελα όμως και τη
δική σας γνώμη - ειδικά όσων έχουν ήδη εφαρμόσει κάποια τέτοια λύση. Τι
έχετε να μου προτείνετε?

Ευχαριστώ πολύ

tsapi