παράμετροι αλγορίθμου κρυπτογράφησης AES

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Tue Nov 8 08:26:58 EET 2011

Στις Τρι 08 Νοε 2011, ο/η George Notaras έγραψε:

> Θοδωρή, στη σελίδα του προγράμματος γράφει τα παρακάτω:
>
> Ολοκληρώθηκε αυτή η προσπάθεια ανοίγματος του κώδικα;

Άστο, μη ξύνεις πληγές, δε θέλω να αρχίσω να μιλάω για το EpiData....
Πάντως η σημείωση αυτή είναι εκεί εδώ και 3 χρόνια περίπου.

Με την ευκαιρία: μου απάντησε τελικά ένας developer και μου είπε οτι
χρησιμοποιούν cipher mode CFB 8-bit και για initialization vector το SHA1 hash
του password (δε μου είπε το μήκος του κλειδιού). Δοκιμάζω με αυτά, αλλά και
πάλι δε παίρνω το ίδιο output! Η βιβλιοθήκη που χρησιμοποιούν για τη δουλειά
αυτή είναι η ακόλουθη: http://www.cityinthesky.co.uk/opensource/dcpcrypt στην
έκδοση 1.x (το EpiData είναι γραμμένο σε Delphi εδώ και >10 χρόνια).

Μήπως η υλοποίηση του AES στην ανωτέρω βιβλιοθήκη διαφέρει από αυτή της
openSSL (αυτή ουσιαστικά χρησιμοποιώ, μέσω C++/Qt/QCA) ?

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"