παράμετροι αλγορίθμου κρυπτογράφησης AES

Antonis Kouzoupis kouzoupis.ant at gmail.com
Mon Nov 7 11:59:06 EET 2011

On Mon, Nov 07, 2011 at 01:39:48AM +0200, Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Υ.Γ: Το μόνο που έχω καταφέρει να διαπιστώσω με ασφάλεια μέχρι στιγμής είναι
> οτι το EpiData δε χρησιμοποιεί κάποιου είδους salt ή initialization vector,
> μιας και όταν του δίνεις το ίδιο password, σου δίνει το ίδιο κρυπτογραφημένο
> output...

Το γεγονός ότι με το ίδιο password σου δίνει το ίδιο encrypted output, νομίζω
ότι δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν έχει salt ή initialization vector. Μπορεί να
έχει και να τα θέλει ως ορίσματα η υλοποίηση του AES απλά να είναι σταθερά,
fixed, hard-coded πχ ένα vector με μηδενικά.

--
Αντώνης Κουζούπης
Antonis Kouzoupis