Stable διανομή με καλή υποστήριξη για ATi κάρτες και KDE για laptop

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Fri May 20 14:51:47 EEST 2011

Στις 20/05/2011 02:31 μμ, ο/η Konstantinos Karantias έγραψε:
> Θα μπορούσε και Aptosid;

Έχοντας  χρησιμοποιήσει τον τελευταίο καιρό και τα δύο (debian testing και
aptosid) στο laptop μου, θα σου έλεγα να πας στο πρώτο. Αυτό με την προϋπόθεση
ότι δε θες «να απασχολείσαι πολύ με τη ρύθμιση και τη συντήρηση της».

Αν μπορείς όμως να διαθέσεις λίγο περισσότερο χρόνο (να διαβάσεις τα
dist-upgrade warnings, και ενδεχομένως να κάνεις ένα image μια φορά την
εβδομάδα - αυτό κάνω εγώ...) μπορείς να πας και σε aptosid. Και πάλι όμως
μπορεί κάποια στιγμή να μπλέξεις με hold και downgrade πακέτων κλπ. :)

It's up to you!!!

--
Φιλικά
Σπύρος