Stable διανομή με καλή υποστήριξη για ATi κάρτες και KDE για laptop

Konstantinos Karantias kostis at gtklocker.com
Fri May 20 14:14:22 EEST 2011

Γεια χαρά,

Ψάχνω για μια καλή και κυρίως stable διανομή με KDE για το laptop μου.
Δε θέλω να απασχολούμαι πολύ με τη ρύθμιση και τη συντήρηση της, αλλά
ας μου αφήνει κάποια περιθώρια, καλό θα ήταν.

Επίσης θέλω να μπορώ να βάζω εύκολα πακέτα από την κονσόλα, και γενικά
να διαχειρίζομαι το σύστημα από εκεί.

Αυτό που θέλω είναι να λειτουργούν όλα σωστά, χωρίς όμως παλαιολιθικές
εκδόσεις, έτσι ώστε να μπορώ να δουλεύω ανενόχλητα (web dev).

Σας ακούω λοιπόν.

--
Konstantinos Karantias (http://gtklocker.com)

Twitter: