Re: Πρόβλημα vimperator search

Antonis Konstantinos Tzorvas antonis at tzorvas.com
Sat May 14 21:16:22 EEST 2011

δεν υπάρχει κανένα συγκριτικό. απλά για να δεις τη διαφορά, κάνε μια
επίσκεψη στο google reader π.χ.
εγώ εκεί είχα προβλήματα, γιατί δεν αναγνώριζε το main frame της σελίδας
ώστε να επιλέξω τα νέα ξεχωριστά το κάθε ένα, ή να κάνω "mark all as read"
κλπ.

γενικότερα ότι κάνει το vimperator το κάνει και το pentadactyl, αλλά πιο
καλά και πιο σωστά, επίσης σε σημεία που πάσχει το vimperator το pentadactyl
είναι απλά τέλειο :)

τέλος μπορείς να διαβάσεις και από το F.A.Q.
http://dactyl.sourceforge.net/pentadactyl/faq#faq-fork

have fun

Email: antonis at tzorvas.com