Πρόβλημα vimperator search

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sat May 14 16:09:35 EEST 2011

Στο vimperator 3.1, FF 4.0.1 (ubuntu 11.04), όταν πατάω / για να ψάξω,
ξεκινάει το "quick find" του firefox και μπαίνει σε insert mode για να
πληκτρολογήσω μέσα στο πεδίο του quick find (σαν να είμαι σε FF χωρίς
vimperator και πατήσω Ctrl+F). Παλιά fff 3) δεν ήταν έτσι, όταν πατούσα
/ έμπαινα στο search του vimperator, όχι του firefox. Το αποτέλεσμα τώρα
είναι να κάνει κι άλλα μη επιθυμητά, π.χ. δεν δουλεύουν τα n και N, και
επίσης αν πατήσω Enter την ώρα που είμαι μέσα στο find τότε το περνάει
στο firefox (που αν είμαι μέσα σε link το εκλαμβάνει ως ότι θέλω να
ακολουθήσω το link).

Έχετε καμιά ιδέα τι δεν είναι σωστό;