noauto @ fstab

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Fri May 6 09:53:35 EEST 2011

Καλημέρα σε όλους!

Έχω στο fstab μου το εξής:
/dev/mapper/myIscsi                         /media/myIscsi
ext4            defaults,user,noauto    0       2

To /dev/mapper/myIscsi μέχρι *και* την ώρα που ολοκληρώνεται το boot δεν
είναι ακόμα διαθέσιμο και γενικώς δεν θέλω να γίνεται αυτόματα mount -
θέλω να το κάνω όποτε χρειαστώ με το χέρι.

Το πρόβλημα μου είναι ότι το 'noauto' δεν μοιάζει να λειτουργεί ,
τουλαχιστον με τον τρόπο που φανταζόμουν. Το boot κολλάει γιατί
διαβάζεται η συγκεκριμένη γραμμή και προσπαθεί να βρει ext4 superblock
στο (ανύπαρκτο εκείνη τη στιγμή) device. Φανταζόμουν ότι με το noauto,
το mount -a θα αγνοεί τελείως τη γραμμή. Δεν είναι έτσι; Μου διαφεύγει
κάτι άλλο;;