Re: [off-topic] Απορία taxisnet

John Salatas jsalatas at otenet.gr
Thu May 5 10:44:28 EEST 2011

 Και εμένα μου έσπασαν τα... νεύρα μεχρι να καταλάβω τι παίζει...

Το ενοίκιο πρέπει να συμπληρωθεί και στον Πίνακα 7 και στον 5. Για τον
Πίνακα 5 τσεκάρεις τον κωδικό 203 (ΜΙΣΘΩΜΕΝΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ Η'  ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΧΩΡΗΜΕΝΗ) και στους κωδικούς 213 και 214 βάζεις το ποσοστό ενοικίου που
αντιστοιχεί σε εσένα (213) και στη γυναίκα σου (214)