[off-topic] Απορία taxisnet

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Thu May 5 00:37:25 EEST 2011

Συγνώμη για το τελείως off-topic, αλλά έχω κολλήσει και δε βλέπω να μου
απαντάει η ρημάδα η Γ.Γ.Π.Σ...

Αν υπάρχει στη λίστα κάποιος που (α) είναι παντρεμένος, (β) μένει στο ενοίκιο
και (γ) κάνει τη φορολογική δήλωσή του μέσω taxisnet (all of the above), τον
παρακαλώ να μου στείλει π.μ. για να μου εξηγήσει πως στο καλό δηλώνει το σπίτι
του στον πίνακα 5.1α.

Συγκεκριμένα το πρόβλημά μου είναι οτι γράφω τα στοιχεία του ακινήτου στο pop-
up window που εμφανίζεται, γράφω ποσοστό συνιδιοκτησίας μηδέν, εμφανίζεται
κανονικά το μηδέν στον κωδικό 213 (όχι στον 214 της συζύγου), αλλά όταν
προσπαθώ να κάνω υποβολή της δήλωσης μου διαμαρτύρεται οτι "Δε συμπληρώθηκε
κανένας από τους κωδικούς (213),(214) που αφορούν ποσοστό συνιδιοκτησίας της
κύριας κατοικίας".

Το προφανές είναι οτι πρόκειται για κάποιο bug, και έχω στείλει ερώτημα στη
Γ.Γ.Π.Σ., αλλά επειδή μου φαίνεται για αρκετά κοινή περίπτωση είπα να ρωτήσω
λίγο ευρύτερα μήπως χάνω εγώ κάτι.

Ευχαριστώ για κάθε βοήθεια!

Θοδωρής

--