Re: Επιδοτήσεις μόνο από . .Internet Explorer

Antonis Konstantinos Tzorvas antonis at tzorvas.com
Wed May 4 22:02:21 EEST 2011

ωραία όλα αυτά..

κρατάμε όμως το "θέλουν εταιρείες με εμπειρία στις μάσες και τις μίζες"

δεν πιάνεται κορόιδο κανένα κράτος.
οι Έλληνες φορολογούμενοι πιάνονται κορόιδα πάντα!

και το ότι κόστισε μερικά ψωρο-*μίρια ένα site τι πάει να πει;
άμα το κάνανε σε κλειστή πλατφόρμα θα πληρώναμε τα 5απλάσια
και ας έκανε 100 ευρώ η πλατφόρμα αυτή.

Όλοι κυνηγάνε να τσεπώσουν χρήμα. είτε στο κράτος, είτε στο πανεπιστήμιο
είτε οπουδήποτε!

Εσείς μου λέτε για τα εκατομμύρια που κόστισε το site στο κράτος,
και εγώ έχω να πληρώνω δεκάδες χιλιάδες ευρώ το χρόνο για να έχω internet
explorer
σε sun μηχανηματάκια (μέσω του Citrix) για τον κάθε υπολογιστή ξεχωριστά
(ποσό που αναφέρεται σε μια άδεια για έναν υπολογιστή x 25 -ας πουμε-
υπολογιστες
ε πρόχειρα πρόχειρα 500.000 ευρώπουλα το χρόνο και λίγα λέω μάλλον.)
ναι μιλάμε για ένα πανεπιστήμιο που συζητάει εδώ και χρόνια να κλείσει λόγω
οικονομικών.

αλλά δεν κοιτάει πως θα ελαττώσει αυτά τα φαινόμενα για να μειώσει τα
ανύπαρκτα και
αναίτια έξοδα του, αλλά κοιτάει το πως θα τσεπώσει και άλλα λεφτά.

welcome to greece

2011/5/4 Harris Kosmidhs <hkosmidi at laboratorium.gr>

> αυτό δεν έκανες; άρα υπάρχει ένας :P
>
> --

Konstantinos Antonios Tzorvas
Student, Dept. of Information and Communication Systems Engineering
University of the Aegean
Karlovassi, Samos, GR-83200, Greece
Email: antonis at tzorvas.com