Επιδοτήσεις μόνο από . .Internet Explorer

rouvas at mm.di.uoa.gr rouvas at mm.di.uoa.gr
Wed May 4 14:00:51 EEST 2011

Christos Ricudis wrote:

> Δηλαδη λιγο παραπανω απο οχτω *ανθρωποετη*. Γιατι αν πας να το κανεις

Σωστά, ανθρωποέτη είναι. Mea culpa!

> μονος σου το εργο, νομιζεις οτι θα σου παρει λιγοτερο απο 8 χρονια;
> Ποιος εισαι πια, ο Μπουκουβαλας; Ενω αν το επιμερισεις σε 2 χρονια με 4
> ατομα προσωπικο, δεν ακουγεται πιο λογικο;

Δεν τον γνωρίζω τον κύριο, αλλά φαίνεται ενδιαφέρον τύπος!

Για να είμαι ειλικρινής, όχι 2 χρόνια δεν μου φαίνεται λογικό, σύμφωνα με
αυτά που λέει η προκήρυξη.
Για μια εταιρεία που ειδικεύεται στον χώρο, δεν είδα να υπάρχουν τίποτε
εξωπραγματικές απαιτήσεις που να απαιτούν τόσο χρόνο ανάπτυξης ή
προσαρμογής.
Έξι(6) μήνες, άντε 8, θα μου φαινόταν πιο λογικό διάστημα.
Στο κάτω-κάτω, έτοιμα πακέτα θα προσαρμόσουν, δεν θα τα ξαναγράψουν από
την αρχή.

-Στάθης