Επιδοτήσεις μόνο από ..Internet Explorer

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed May 4 09:54:13 EEST 2011

On 04/05/2011 08:09, Kostas Boukouvalas wrote:
> Στις 04/05/2011 02:32 πμ, ο/η George Notaras έγραψε:
> Αυτή είναι η βάση δημιουργίας του Ελεύθερου Λογισμικού. Να αποτελεί η
> _δημιουργία_ του δηλαδή *ένα* μέσο βιοπορισμού για αυτόν που την ασκεί
> αλλά όχι το μοναδικό και σίγουρα όχι το θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ Μακ
> Ντακ. Δηλαδή να αποτελεί ένα φυσιολογικό επάγγελμα και να πληρώνεται
> όπως τα υπόλοιπα φυσιολογικά επαγγέλματα και όχι προνομιούχο θρησκευτική
> κάστα με αμοιβές (Έλληνα) συμβολαιογράφου.

Νομίζω ότι το μοντέλο "μέσο βιοπορισμού" προέκυψε στη συνέχεια. Δεν
ξεκίνησε έτσι.

Απλά, τα τελευταία χρόνια γίνεται μια φιλότιμη προσπάθεια να πειστεί ο
κόσμος ότι το ΕΛ/ΛΑΚ είναι "business opportunity". Και δε λέω. (Φαίνεται
να) είναι αυτή τη στιγμή. Αλλά το μοντέλο αυτό δεν είναι βιώσιμο.
Κάποιοι δουλεύουν τσάμπα σε έργα ΕΛ/ΛΑΚ. Κάποιοι άλλοι βγάζουν λεφτά από
τα ίδια έργα. Δεν υπάρχει πιο παράλογο πράγμα.

> Τώρα η αλήθεια είναι πως το όλο ζήτημα με "τα websites του δημοσίου"
> στην πραγματικότητα είχε ξεκινήσει 2 χρόνια πριν από το blog post ενός
> καλού φίλου για το 1.000.000 για το web portal και τις ηλεκτρονικές
> υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων και μετά η μπάλα πήρε και το "website της
> Βουλής" που όντως είναι διαφορετικό ζήτημα...

Βρε σεις να το ξεκαθαρίσω λίγο! Εγώ θυμήθηκα και ανέφερα κάτι που είχε
τύχει να διαβάσω σε διάφορα sites. Η συγκεκριμένη περίπτωση ούτε
δημιούργησε το πρόβλημα ούτε είναι η κορυφή του παγόβουνου. Απλά είναι
μία περίπτωση.

:)