Επιδοτήσεις μόνο από . .Internet Explorer

rouvas at mm.di.uoa.gr rouvas at mm.di.uoa.gr
Wed May 4 09:30:38 EEST 2011

Christos Ricudis wrote:

> Τους πραγματικους ορους υλοποιησης του εργου αμα θες τους συζηταμε. Δεν
> ειπα οτι ο προυπολογισμος αποκλειεται να ειναι φουσκωμενος. Ειπα οτι η
> κατασταση που παρουσιαζει ειναι εντελως διαφορετικη απο την "ΚΑΠΟΙΟΙ
> ΦΑΓΑΝΕ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΩΛΟSITE" απλοποιηση που ολοι μας
> διαβασαμε, ολοι μας πηραμε κατα γραμμα, και ουτε ενας (ενας!) καριολης
> δε βγηκε οχι για να υπερασπιστει το δικιο της προκυρηξης, αλλα να πει
> "Για καθηστε ρε παιδια, δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα".

Καλά. Να βάλουμε διαβαθμίσεις τότε.
Αν το έργο είναι για 100.000 και αυτοί πήραν 1.000.000, τότε τα φάγανε.
Αν το έργο είναι για 500.000 και αυτοί πήραν 1.000.000, τότε τσιμπολόγησαν.

Κατά τη γνωμη μου, από τεχνικής πλευράς το έργο είναι χοντρά υπερτιμημένο.
(τι διάλο σάιτ θα φτιάξεις σε 8 ανθρωποέτη; με τους απλοϊκούς υπολογισμούς
μου)

Με βάση την Ελληνική πραγματικότητα των διαγωνισμών και πάλι είναι
υπερτιμολογημένο, αλλά λιγότερο.

Οπότε, η διάκριση είναι στο μεταξύ τα "φάγανε" ή "τσιμπολογήσανε".

Σπατάλη σε κάθε περίπτωση.

-Στάθης