Επιδοτήσεις μόνο από ..Internet Explorer

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Tue May 3 22:50:15 EEST 2011

> Εγώ μαζί σου είμαι σε όλα τα παραπάνω, αρκεί ο φορέας που έβγαλε την
> προδιαγραφή και έχει την επίβλεψη του έργου να είναι _γνώστης_ του
> αντικειμένου και να έχει την ικανότητα να κοστολογήσει με ρεαλιστικά
> κριτήρια ένα έργο. Αυτό δεν γινόταν τα προηγούμενα χρόνια και γι' αυτό
> αν θυμάσαι είχαν πληρώσει ένα εκατομμύριο ευρώ για μια ιστοσελίδα. Έλεος.

Οπως βλεπεις, το να πετας στερεοτυπα και να πιπιλας την ιδια πιπιλα με
ολο τον κοσμο χωρις να γνωριζεις τα πραγματικα δεδομενα, ειναι λιγο
επικινδυνο.

Προφανως αναφερεσαι σ'αυτο εδω περα :

http://yeep.parliament.gr/Portals/12/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%B7%CF%81%CF%8D%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82/Portal%20new/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%AE%CF%81%CF%85%CE%BE%CE%B7%20Portal%20%CE%92%CF%84%CE%95.pdf

Διαβασε το ολο λοιπον, και απαντησε στην εξης, πολυ απλη, ερωτηση. Θα σε
κανει να καταλαβεις πως ακριβως διαμορφωνονται σε τετοια ευρυτητα τοσο
λανθασμενες αποψεις οταν λειπει (η ειναι λειψη η μονομερης) η προσωπικη
κριση του υλικου ;

"Ειναι ο προυπολογισμος τοσο ασυμφωνος με τα δεδομενα του εργου οσο
ηθελαν να μας κανουν να πιστεψουμε ο αλητης ρουφιανος δημοσιογραφος που
ξεθαψε την εντυπωσιακη ειδηση χωρις να καταλαβαινει το χριστο του απο
την ουσια της, και οι αλητες ρουφιανοι bloggers που απλα την αντεγραψαν
χωρις να την ελεγξουν;"

Εγω προσωπικα μετα απο αυτο δεν πιστευω τιποτα. Απο τις 2-3 περιπτωσεις
που ειχα την δυνατοτητα να ελεγξω προσωπικα την ποιοτητα μιας ειδησης,
τρομαξα απιστευτα για το τι πιπα μας σερβιρουν σε πραγματα που δεν
εχουμε τη δυνατοτητα η και τις γνωσεις να τα ελεγξουμε.

Ο Μπιν Λαντεν ζει. Και πινει φραπεδες παρεα με τον Ελβις Πρισλευ στη Μυκονο.