Re: Ρυθμισεις gnome για σύνδεση s

AlxUnder agiox at freemail.gr
Tue May 3 13:02:57 EEST 2011

[κόβω τα προηγούμενα, γιατί δεν φαίνονται και τόσο καλά στο web i/f του
freemail.]

 Το αρχικό e-mail ίσως παραήταν λακωνικό και δεν ξεκαθάριζε κάποια πράγματα. Η
απάντηση είναι συνδυασμένη και για τον rouvas at mm

Το gnome-settings-manager το έχω τρέξει, αλλά έχει τη δυσάρεστη παρενέργεια να
@άει τις ρυθμίσεις για το "ποντίκι" του τοπικού υπολογιστή (είναι touchpad).
Γι' αυτό θέλω να μάθω αν μπορώ να πειράξω κάποιες ρυθμίσεις που να αφορούν μόνο
τα fonts των μενού. Ξέρω ότι οι ρυθμίσεις γίνονται στο τοπικό μηχάνημα, άλλωστε
υποψιάζει και το γεγονός του πειράγματος του τοπικού "ποντικιού". Το remote
desktop δε με βολεύει σε κάποια πράγματα, έτσι κι αλλιώς πρέπει να προσπαθήσω
να το ξαναρυθμίσω γιατί όπως είναι τώρα δε μεταφέρει σωστά την αλλαγή
πληκτρολογίου (US -> Ελληνικά) και μένει με τα αγγλικά μόνιμα, ούτε από τη
μπάρα του gnome δεν αλλάζει. (αυτό ισχύει για το xrdp, που επιτρέπει σύνδεση
χωρίς να έχει γίνει τοπικό login στο μηχάνημα με τον remote desktop server)

Επίσης δεν έχω ψάξει ακόμα να δω αν το remote desktop/ vnc μπορεί
να δουλέψει με το "μακρινό" pc σε οθόνη login, χωρίς να έχει μπει κάποιος
χρήστης. Ξέρω ότι το κάνει με το πρωτόκολο remote desktop των win.

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια, Θα ψάξω το θέμα κι άλλο.
AlxUnder