Επιδοτήσεις μόνο από ..Internet Explorer

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon May 2 19:11:29 EEST 2011

On 02/05/2011 17:40, Pantelis Koukousoulas wrote:

> Ίσως η "χρυσή τομή" θα ήταν να ασχολείται ο ενιαίος οργανισμός μόνο με
> τις προδιαγραφές
> που αφορούν τη διαλειτουργικότητα (όπως τα format των αρχείων και τη
> χρηστικότητα των
> ιστοσελίδων) και όχι με τους προϋπολογισμούς κλπ.

Κατά τη γνώμη μου (μπορεί να κάνω λάθος), αυτό πάλι θα οδηγήσει σε μία
από τα ίδια. Όλες οι κρατικές online υπηρεσίες πρέπει να έχουν ενιαία
ποιότητα, πρόσβαση κτλ κτλ. Αυτό είναι αδύνατο να συμβεί αν το κάθε
υπουργείο αναθέτει την ανάπτυξη, τη διαχείριση και τη συντήρηση των
υπηρεσιών του, σε διάφορες άλλες εταιρίες. Είναι και πιο πολυέξοδο.
Καλύτερο θα ήταν πιστεύω το εξής:

1) το τάδε υπουργείο θέλει να προσφέρει μια νέα online υπηρεσία στους
πολίτες.
2) το υπουργείο καταρτίζει σχέδιο με ρεαλιστικη περιγραφή της υπηρεσίας
και των αναγκών που ικανοποιεί.
3) μεταβιβάζει το σχέδιο στον κρατικό οργανισμό στον οποίο εχουν
ανατεθεί _όλα_ τα πληροφοριακά συστήματα
4) γίνεται ένα review, διορθώσεις, βγαίνει κάποιος προϋπολογισμός και ο
οργανισμός αναλαμβάνει την υλοποίηση έχοντας τον πλήρη έλεγχο του
τεχνικού κομματιού από τους servers μέχρι τον κώδικα των εφαρμογών.